ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکاتی برای کاهش وزن

نکاتی برای کاهش وزن

نکاتی برای کاهش وزن

چاقی به یکی از نگران کننده ترین مسائل اجتماعی تبدیل شده است که شیوع آن بین بزرگسالان در حال افزایش است. چاقی زمانی اتفاق می افتد که فرد چربی اضافی در بدن ذخیره می‌کند.

اما چرا چاقی در حال حاضر همه گیر شده؟ جواب واضح است، غذا! اما آمار ثابت کرده که با وجود تلاش بسیار برای معرفی غذای سالم به مردم باز هم همه به سمت غذای ناسالم گرایش دارند و پرخوری می‌کنند. به همین ترتیب مصرف کالری در طول این سالها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

نه تنها ما غذای بیشتر و به همین نسبت کالری بیشتری دریافت می‌کنیم بلکه به دلیل وجود تکنولوژی و زندگی ماشینی به سمت بی تحرکی رفته و علاوه بر افزایش میزان کالری دریافتی میزان فعالیت بدنی را هم به حداقل رسانده‌ایم در نتیجه کالری نمی‌سوزانیم و روز به روز انباشت چربی بیشتری در بدن خواهیم داشت.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

بعلاوه به اندازه کافی نسبت به میزان خواب و فعالیت روزانه و تغذیه اطلاعات نداریم و در چاقی به دنبال دارو درمانی هستیم، همین امر دلیلی برای انتقال ژن چاقی به نسل‌های آینده است.

بااین حال می‌توانیم برای جبران وضعیت فعلی شرایط را تغییر دهیم. اگر دچار چاقی هستید نکاتی برای بهتر شدن این وضعیت وجود دارد که ما به شما می گویم.


ورزش

یکی از درمان‌های واضح برای چاقی تمرین روزانه است. امروزه همه امکان قرار دادن تمرینات طولانی را در برنامه خود ندارند به همین دلیل، انجام تمرینات کوتاه به قدری که بتوانید کالری بسوزانید و وزن کم کنید برایتان مناسب است.

·       پیاده روی در پارک

·       15 دقیقه دویدن

·       اسکات رفتن

·       طناب زدن

·       شنا کردن

این تمرینات مجموعه‌ای از عضلات بدن و سیستم هوازی بدن را درگیر کرده و در سوزاندن کالری  بسیار کمک کننده است.


خواب

خواب جزء مهمی از زندگی شماست که تحقیقات علمی نشان داده هر فردی برای داشتن جسم و ذهن سالم نیاز به 7-9 ساعت خواب دارد. عدم خواب کافی متابولیسم بدن را دچار اختلال می‌کند. ما برای داشتن بدن سالم و وزن ایده آل به چرخه خواب منظم نیاز داریم.


نوشیدن آب

نوشیدن آب در کاهش وزن و سوزاندن کالری به شما کمک خواهد کرد، بهتر است آب را به عنوان نوشیدنی مورد علاقه جایگزین نوشیدنی‌های پرکالری خود کنیم.


نوشیدنی‌های گاز دار را رها کنید

نوشیدنی‌های گاز دار به دلیل وجود قند بالا باعث افزایش کالری مصرفی شما شده و روند چاقی را افزایش می‌دهد همچنین بر روی سلامتی و سبک زندگی سالم اثر منفی خواهد داشت.


روزه

روزه داری در کاهش وزن و سلامت بدن تأثیر چشمگیری دارد. در طول مدت روزه داری میزان فاکتورهای منفی موجود در جریان خون (چربی ناسالم خون LDL، قند ناسالم و ...) کاهش یافته و از همه مهم‌تر کالری سوزی بالایی خواهید داشت اما زمان مصرف مواد غذایی برای روزه داری باید به طور مرتب باشد و میزان حجم مواد غذایی مصرفی در این مدت نباید بیش از حد افزایش یابد و کارهای روزمره هم باید انجام شود.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


مواد غذایی کم کالری بخورید

با خوردن غذایی مطلوب می‌توانید مقدار زیادی چربی و قند ناسالم را از بین ببرید. غذاهای فرآوری شده، قند و کالری بالایی دارند که باید از آنها پرهیز کنید. مصرف قند خودتان را محدود کنید و به جای آن به سمت مصرف مواد غذایی سالم مثل ماست و آجیل و غیره بروید.


میوه و سبزیجات بخورید

میوه‌ها سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها و کربنات هستند. مصرف میوه و سبزیجات در سلامت بدن نقش مؤثری دارند.


نوشیدنی‌های چربی سوز بنوشید

نوشیدنی‌های بیشماری باعث کمک به کاهش وزن شما می‌شود مثل:

·       چای سبز

·       چای گیاهی

·       چای زنجبیلی

·       چای دارچین

·       دمنوش گل سرخ

·       آب میوه طبیعی


نظم دادن

برنامه ریزی قسمت اساسی همه چیز است. داشتن برنامه غذایی و حرکتی درست در حال حاضر در میان شلوغی زندگی کار ساده‌ای نیست. اما برای بالا بردن کیفیت زندگی، داشتن روالی درست برای مصرف مواد غذایی در طول وعده‌های منظم امری ضروری است.

شما کدامیک از موارد فوق را رعایت میکنید؟ آیا به کاهش وزن فکر میکنید؟


مترجم: زینت فلاح

مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده